logo
امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۸۹۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

حضور پرشور در انتخابات نشان وحدت بود

حضور-پرشور-در-انتخابات-نشان-وحدت-بود-
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های سیاسی از جمله انتخابات اقتدار کشور را نشان داد و مردم با این حضور خود پای صندوق‌های رأی وحدت و یکپارچگی خود را نشان دادند.

حجت‌الاسلام جواد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه اولین تبریک را باید به خاطر حضور و مشارکت پر شور مردم در عرصه انتخابات و پای صندوق آرا داشت، اظهار کرد: مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی نشان دادند پای نظام و آرمان‌های انقلاب هستند. 

بیشتر بخوانید

وی پیروزی آقای مسعود پزشکیان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری را خدمت وی تبریک گفته و عنوان کرد: با توجه به اینکه مردم از رئیس جمهور انتظاراتی دارند و امیدواریم در عرصه مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد خوش بدرخشند و بر اهدافی که با مردم هم پیمان شدند استمرار داشته باشند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید برنامه‌ای برای حل مشکلات اقتصادی و مبارزه با تورم داشته باشد که دغدغه اصلی مردم است، گفت: امیدواریم رئیس جمهور سکان هدایت کشور را به دست گیرند و کشور را هر چه بیشتر بر قله‌های پیشرفت رهنمود سازند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران  برای مردم است و مردم پدید آورنده این انقلاب و نظام هستند، گفت: تاریخ نشان داده است، جنبش‌های برگرفته از مردم پایداری زیادی دارد به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند؛ برنده انتخابات مردم هستند.

 جعفری با اشاره به بالا رفتن مشارکت مردمی و نزدیک شدن به حضور 50 درصدی مردم پای صندوق‌های رأی خاطرنشان کرد: این امر نشانگر پای کار بودن مردم در تمام عرصه‌ها در جامعه است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری  ابراز کرد: حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های سیاسی از جمله انتخابات اقتدار کشور را نشان داد و مردم با این حضور خود پای صندوق‌های رأی وحدت و یکپارچگی خود را نشان دادند.

جعفری با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات نشان داد که مردم پشت نظام و رهبری هستند که این موضوع بیانگر این است که بالا بودن درصد مشارکت در عرصه انتخابات بزرگترین پیروزی در برابر دشمنان است، تصریح کرد: پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران، یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی کشور است.      

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲